Gadżety reklamowe – w jakich sytuacjach warto jest je rozdawać?

Gadżety reklamowe – w jakich sytuacjach warto jest je rozdawać?

24 lutego, 2021 0 przez admin

Gadżety reklamowe to jeden z ciekawszych sposobów na zareklamowanie swojej firmy. Są one znane już od bardzo wielu lat i ciężko jest sobie wyobrazić działania marketingowe w niektórych firmach właśnie bez tego elementu. W zależności od rodzaju gadżetu może on kosztować kilkadziesiąt groszy za sztukę, a nawet kilkaset złotych. Nie tylko cena jest jednak w tym wypadku istotna. Przed zakupem gadżetów reklamowych warto zdawać sobie sprawę z tego, do czego one dokładnie służą i w jakich sytuacjach najlepiej jest je rozdawać. Odpowiedź na te pytania znajdziesz poniżej.

Gadżety reklamowe dla pracowników

Gadżety reklamowe można rozdawać przede wszystkim pracownikom firmy. Może się to odbyć bez szczególnej okazji, jednak gadżet reklamowy może być też dodatkiem do prezentu na święta lub z okazji awansu. Oczywiście powinien to być ciekawy gadżet reklamowy, który przyda się obdarowywanej osobie. Może to być np. sprzęt elektroniczny taki jak powerbank czy też inna oryginalna rzecz. Dużą popularnością cieszą się, chociażby gadżety wypoczynkowe, czyli wszelkiego rodzaju krzesła plażowe, parasole, ręczniki, piłki itd. Takie przedmioty przydadzą się na wyjeździe i będą nie tylko umilać czas pracownikowi, ale także będą stanowić nienachalną reklamę marki.

Gadżety na imprezach branżowych

Jeśli Twoja firma regularnie bierze udział w imprezach branżowych, takich jak np. targi to warto, jest zaopatrzyć się w gadżety reklamowe. Możesz rozdawać je napotkanym osobom, co ułatwi nawiązanie kontaktu, przedstawienie oferty firmy i daje dużą szansę na zdobycie klienta. Jeśli Twoja firma ma własne stoisko na targach, to warto zaopatrzyć je w gadżety takie jak: długopisy, kubki i notesy. To stosunkowo tanie rozwiązanie, a jednocześnie praktyczne i bardzo skuteczne.

W prosty sposób możesz zainteresować napotkanych ludzi swoją ofertą, jeśli gadżety, które oferujesz, będą oryginalne i dobrze wykonane. Jakość jest w tym przypadku bardzo ważna, ponieważ gadżet reklamowy, który szybko się zepsuje, może nie być Twoją najlepszą wizytówką. Wybieraj produkty od sprawdzonych firm zajmujących się tworzeniem gadżetów reklamowych dla przedsiębiorstw.

Gratis do zakupów

Gadżety reklamowe można dodawać jako gratis do zakupów. W taki sposób możesz pogłębić relacje z klientami i zadbać o to, że będą do Ciebie częściej wracać. Drobny gadżet np. w postaci długopisu nie będzie kosztować Cię zbyt wiele a może przynieść Ci naprawdę spory zysk w postaci wiernych klientów, którzy będą regularnie korzystać z Twoich produktów bądź usług.